New Lease

Appartment 7 1/2 for rent

$980
980.00

Near University, within walking distance of Metro Station Place St-Henri.  3 bedrooms plus 2 rooms for seperate offices, kitchen Fridge included, parlor,  varnished wooden floors, freshly painted,  mint condition.  Ideal for 2 - 3 students. - Available October 6th, 2017.  Info; Mrs Lacasse  (514)233-0354 or  (514)933-6379.

apartment for rent, 1 1/2, 10 min from metro...

$525
525.00

Newly renovated, Fridge, Stove, Internet, heating included.2 min walk to bus stop, 10 min from Angrignon metro15 min to downtown by metro. Close to mall and grocery store.

Appartements étudiants a MTL a louer! Toutes...

$785
785.00

La MARQ au 515 est situé au 1430, rue City Councillors au centre-ville de Montréal, à distance de marche de Concordia, du métro, des épiceries, des banques, des cabinets médicaux et de la vie nocturne de la ville. Envoyez le message texte #book au numéro 1 844 684 9333 pour réserver en ligne une visite de La MARQ au 515. Nos suites comprennent:Connexion WIFI et câble gratuits;Chambres à coucher entièrement meublées, privées et sécurisées;Tous les services publics inclus. L'immeuble comprend:Salle de conditionnement physique, salle d'étude, salle de cinéma;Une imprimante destinée aux locataires (moyennant des frais d'utilisation);Paiement du loyer en ligne. La communauté offre aux locataires:Emplacement central;Distance de marche de l'Université McGill;Proximité des restaurants, bars, épiceries, centres commerciaux et pharmacies. *Choix de suites pour hommes seulement, femmes seulement et cohabitation homme-femme*Aucuns frais de demande requis Pour nous joindre: Envoyez le message texte #book au numéro: 1 844 684 9333Contactez notre équipe du service à la clientèle: 1 844 684 9323Copiez-collez ce lien pour accéder à notre portail de réservation en ligne: http://bit.ly/2spxMFA Consultez notre site Web pour réaliser une visite virtuelle de l'immeuble, réserver une visite guidée sur Skype ou sur Facebook ou pour obtenir plus d'informations!

MONKLAND VILLAGE

$710
710.00

Lovely apt in the famous Monkland Village.3 1/2 all includedAll you need is your clothes, your phone and your pcnon smoking, no pets, no airb

Charming, one bedroom, exposed brick, heating...

$695
695.00

Amazing apartment, with exposed brick, hardwood floors, private bedroom, and huge balcony, in quiet, upper, Victorian style duplex. Convenient location, few minutes walking distance to green & orange metro lines ( Guy-Concordia, Atwater, George Vanier ), grocery stores, hospitals, shopping centers, bars, colleges (Dawson, LaSalle) Universities (McGill, Concordia) bicycle path, Westmount, and all conveniences! Heating, hot water, electricity, stove, and fridge are included! Available: November 2017, possible before!